Tuesday, January 20, 2009

Hello Buddies

Akhirnya 1st promo kami akhirnya telah berjaya juga disiarkan setelah beberapa bulan tertangguh kerana masing-masing sibuk dengan komitmen dan ada yang baru bercinta. Maka, kena faham-fahamkan lah.

Hidup memang macam tu.

Tapi tak rasa pulak hidup ni palat.

By the way, kami baru sahaja mempunyai blog ni dan website rasmi mungkin tak lama lagi akan siap. Memandangkan dunia blog sekarang begitu mendapat sambutan yang panas seperti goreng pisang. Rasanya goreng pisang macam terlalu klise bukan?. Tapi tidak menjadi masalah untuk kami. Asalkan kami bahagia sudah.



Nantikan hasil terbaru dari kami dalam setiap entri baru yang akan dikemaskini. Stay tune dude!. Macam-macam bentuk visual art dalam pelbagai format akan dipamerkan di blog ini.

Sebarang komen, kritikan, kutukan, bidasan, kebencian melampau atau rasa marah pun anda boleh luahkan di sini. Janji kita sama-sama bahagia.

15 comments:

  1. huyooo siapa org di sebalik tabir?

    ReplyDelete
  2. ok, aku nantikan entry2 selanjutnya. syabas!

    ReplyDelete
  3. this is awesomeee gila. kudos!!

    ReplyDelete
  4. akan aku tunggu..pastikan visual yang boleh kasi aku berdarah. hahaha

    ReplyDelete
  5. ehheeh

    good luck weh
    mmg aku tunggu dah lama dah nih
    cepat sikit ok

    ReplyDelete
  6. aku suka. sangat suka. jangan malu ajak aku join nanti. hahaha.

    ReplyDelete
  7. thanks semua sebab sudi tinggalkan jejak!

    ReplyDelete
  8. yeah lagu mew mmg menarik...:)

    ReplyDelete
  9. she spider! she spider!
    ahh korang memang genius!

    ReplyDelete